Måste ju bara säga att nu är dagen -D över....

Ja då var man en Norgren då, allt gick jätte bra i kyrkan var barnen såååå snälla o vi var inte alls nervösa, men vår sångerska som sjöng för oss fick bådemina o tomas nack hår att resa sig när hon tog i på refrängen..... mäktit!
fotograferingen gick nog oxå bra vi har dock inte sett röken av ett enda kort ännu.... vill seeeee
middan fungerade perfekt så när på att jag var så fruktansvärt nervös när jag sjöng föe min man, jag sjöng du är allt!
men sen var det ju dans o bandet va jätte bra... zackes..... vi dansade ända in till 5 på morgonen, då var vi nästn dom sista som gick hem, ett gäng lämnade logen o åkte till våran bastu flotte men vi gick o la oss........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0