tvärtimot i går...

ja men som sagt varför jag va såå efektiv i går var ju för att jag viste att jag inte skulle hinna göra ett smack idag....
jag han tillo me måla lekrummet båda varven så nu har tomas lite att göra där innan jag kan fixa det sista.....

idag var familjen trött när väckaren ringde innan 7.....  barnen fick jag väcka flera gånger o sega var dom....  skjussade till dagis o sen på personal möte....   lunch.... sen  åkte jag till barnmorskan på oinplanerat besök.... upptäckte i går kväll att jag börjat få nå utslag eller massor me prickar på på magen o bröstet, småkliande.....  o i dag är det lite mer på benen o ja kliar mera.....  jag som inte e emun mot RÖDAHUND....   hmm läste nu på sjukvårdsupplysningens sida o ja jag kan ju inte säga att et inte är det men men vi får väl se.... ska till docktorn imorn bitti......

nu siter jag hemma hos mamma o har just vilat en stund på soffan- skönt!
det är ett bekymmer när man bor där man bor att ibland går mke tid bort av att inte kunna åka hem en stund... för jag ska ju åka å jobba snart , så det är bara att vänta... tur mamsen då bor här så man har nånstans att ta vägen.....

williams docktor ringde precis o han hade en bakteriesjukdom nu sist vi var in dom tog ju nån oling o det var...
haemåthilus influenzae  ......   tup sånt dom kan få lungeninflamation av.....  hoppas inte det e nått sånt jag har... men barn brukar ju va kännsligare o gravida förståss..... hm....

nä nu ska jag åka på ica o se om jag kan köpa nå upp friskande sen på jobbet , bara tre nätter kvar på jobbet....

 kram kram....../anna

Kommentarer
Postat av: Louise

Ojdå jag hoppas att allt går bra för er, och att ni får vara friska nu här framöver. Glömde säga igår att du är jättefin Anna. Det är så att man blir lite sugen på en till när man ser din mage och hur den växer. Jag tycker att bland det vakraste som finns är en gravid kvinna. Hoppas nu att allt ordnar sig. Kram Louise

2008-12-16 @ 19:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0