Massor att göra Måndag....

skulle blogga i går innan jobbet men då gick det inte att gå in hit.... datorer!
Men i lördas på 30 års kalaset var det trevligt verre måste jag säga, god mat o bra band som spelade... finn fem fel.
fogarna höll ihop så jag stod faktiskt oxå på dansgolvet o svängde mina lurviga.....
vi var hemma vid 2 tiden o bums isäng.

mm sovmorgon på söndagen till 10, wille var ju hemma o han drog oxå sovmorgon ti då.....   tomas min andra  helft steg upp redan kl 7 o åkte o skottade nån väg- hurtbullen själv ni vet.....
så igår hanns det inte me att göra så mke, innan det va dax för jobbet.....

Därimot i dag efter jobbet åkte jag på färg affärn köpte färg till väggarna i lekrummet- FÄRG ÄR DYRT! 
Handlade innan jag åkte hem.....
Vävade klart dom sista väv längderna...
Åt lunch....
Gjort klart i stallet, städat klart, spånat - ja allt, nu får dom komma in om det skulle behövas....
Å så sitter jag ju här nu en stund innan jag ska laga tackos paj sen  ska jag hämta barnen från dagis....

ikväll blir det till att måla där nere ett varv..... det tar sig....
ni länktar väl till att få se resultatet.... det gör iaf jag..............

                                   Har ni klätt granen än?
vi brukar ha gjort det.... men icke i år.....     har sagt att tomas måste ta me en hem ikväll från skogen........

nä, tackospaj var det........    men igentligen är jag just nu sugen på en sån här.........
                                          

                                                                                          KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Hörje vad du är effektiv! Skall bli kul att se hur det blir i lekrummet sen!!

2008-12-16 @ 08:44:52
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0