Kvälls promenad....

ja efter middan idag så lekte barnen en stund, sen tog vi på oss kläderna o gick ut en stund , vi tog oss en promenad , det var härligt milt väder men blåste lite....  vi har en lång backe upp till oss... den är dryg på väg hem men barnen klarade det utan gnäll......

när vi kommit in åt vi glass o smulpaj till efterrätt  , gott.... nu är kl. 21 o vi ska försöka få i säng våra gulliga barn så kanske vi inte sover till 11 imorn!!! 

jag ska kräva lite massage av min man....  å se tv resten av kvällen..... mysigt!

många som ska jobba imorgon?

inte jag............................ skönt......    see you later......

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

harreligen vad du bloggar på, det är bra det så man får hålla sig uppdaterad nu när det är någon tös som inte ska jobba på bra nå länge....

Jooo jag ska jobba imorgon men sen är jag ledig över nyår och jobbar först fre-lör + sön-mån igen å därefter ledigvecka så jag ska väl inte klaga!!!

2008-12-28 @ 21:49:25
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0