Dumma förkylning...

den gör att jag e sååå trött......
vill bara ligga i sängen helst men nu i em ska jag masa mig till jobbet hade jag tänkt, det är väl så att när man har så länge mellan jobb passen får man passa på att vara sjuk liks när man e ledig.....

Försöker pinna på lite här hemma o plocka undan immellanåt så det inte förfaller, tvätta o dyl.
Har faktist målat stallet klart o det blev jätte jätte fint i gen......  bara en massa städning kvar :(

william började ju me pensilin kur mot både ögonen o öronen i måndas o man märker att det börjar ge resultat....  i dag är båda barnen på fritids o det e sååå tyst, sandra gumman har ju fått vara hemma me mig nu i två veckor.....

igår var jag hos barnmorskan o allt va ok, ganska bra järnvärde tillome.....
sen va jag på föräldrasamtal me wille  o han va me...  gick bra o han sköter sig i 'skolan'  lite svårt me att sitta still, men vilken 6 åring har inte det?

imorgon  efter jobbet väntar ica ' suck' , sen hem o greja det jag årkar, kanske lite vila sen tar jag nog allan me mig ner till vindeln för jag har ridlextionerna på stallet......  känns jobbigt , men bara man kommer sig iväg så lättar det alltid......

på fredag ska jag ha julmys me mina barn o vi ska ställa fram alla tomtarna sen ska vi pyssla o dom ska få  göra sina egna små tomtar.....  peparkaks hus blir det förståss oxå........

                                                                             
hoppas ni är friska o slipper vara sjuk nu innan jul...... ha en bra dag........      KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0