Åker till fjällen idag....

Det är så kul så här i jule tid, när våran by verkligen lever upp o alla kommer 'hem' .......
igår så var det julmusik i bönhuset som fam. hörnells stod för....
mke folk o fika, två föreställningar hade dom  o ja man får sån julstämning, synd bara att det inte var innan jul, det skulle behövs i mitt fall så min jul stämning kom lite tidigare.....

sen på kvällen kom den yngre generationen hem till oss o vi surrade o hade såå trevligt, glögg o ja mina popcorn fanns oxå me......   
kl.01 var jag ganska trött o andra var lite mer på lyset så då körde jag iväg dom, dom behövde komma ut i friskluften lite..
:)

sandra har haft lite feber i natt, men den var borta i morse, så vi får hoppas att det bara var en blixt visit den var här o hälsade på.....

nu ska vi gå ut o åka lite bob o grilla korv innan vi beger oss till fjällen.....
vi stannar nog till i lycksele, kanske på nån affär.... om dom nu har öppet? det är väl röd dag eller?
sen blir nog middan där oxå.... goldenbar kanske..... :0

tur vi har en dvd i bilen nu när barnen ska åka så långt... det brukar vara jätte tyst hela vägen.... vilket underlättar resan betydligt!

nå väl, nästa gång ni hör av mig är vi i fjällen.......
kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0