Ja tiden räcker inte till....

Hej alla kära, vart tar tiden vägen igentligen?
jag skulle ju va duktig o blogga lite oftare men nu är jag här som vanligt.... det var ett tag sen men lägger här ut ett kort från vårt bröllop... som då var helt underbart!

idag har jag hunnit skjussa barnen på dagis, mocka o gjort klart alla hästarna, tvättat lite, o nu sitter jag här vid datorn, hörde just att post bilen kom så jag ska bege mig ut o hämta posten o se om det är nå spännande....

sen ska jag åka till vindeln käka lunch , till barnmorskan, (har ju en bäbis i magen) sen på ridskolan o lämna häst finkan, är en tjej som ska hyra den av mig... sen ska jag åka på jobbet... ducha måste jag hinna först så det är väl bäst att jag lägger på ett kol.... men vi hörs.. hare bra!


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

VAAAAAAAAAAAAA???? vad har jag nu missat....bebis i magen.... hur långt gången är du???

Åh vad fina ni var, jag har ju inte sett några bilder..!

Men åh nu blev det mycket på en gång, vad kul att du oxå skaffat blogg!!!!!

Grattis...till allt...

2008-08-19 @ 10:36:52
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Alexandra, öland

Vad ni var fiiiina!!!!! Stort grattis=)

Men ojoj, en bebis till, det hade jag inte en aning om! Så roligt. jag kommer hem en vecka i september, hoppas vi hinner ses... Kram a Hästarna ser fina ut.....

2008-08-19 @ 14:17:22
Postat av: Anonym

Vilken himla fin bild! Du får gärna lägga ut nå fler bilder som han tog, så man får se :) verkligen superfint!

2008-08-20 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0