Bäbisen i magen

Ja men det är förståss många som undrar om min bäbis som växer i magen, o jag är i v.12
så den är ju ganska ny.... så att säga , det är många långa veckor kvar.......  detta är ju nr.3 så jag börjar ju bli van om man kan säga så, nu finns det ju ingen graviditet som är lik den ena... men jag mår bra... trött, järn värdet ligger bara på 110... lågt alltså, vilket gör att jag förståss är jätte trött o inte har samma energi som jag brukar.... men med en hög dos tabletter o järnrik kost ska det kanske gå vägen, synd bara att det tar sån tid med allt.... jag vill ha en bäbis... inte vara gravid... dom andra gångerna har det liksom varit mysigt o så men nu känner jag inget me att gå o bära på en sån stor mage som kommer att bli.... men det ingår liksom!

här är två stora barn som förbrilt väntar på att dom ska få ett syskon, sandra vill att det blir en lilla syster som ska heta melina el melinda, o william vill naturlitvis att det ska bli en kille , hans namnförslag är gottfrid..

mer om namn förslag i morgn, nu ska jag gå o sova! natti natt

Kommentarer
Postat av: Linda

På tal om bebis, har Ulrika o Kent fått nån bebis än? Hörde ju att hon gått över (jag hade alltså fel, trodde inte hon skulle göra det :) ) Hoppas allt är bra med er o barnen! Kram/Linda (fr Lia :) )

2008-08-22 @ 10:08:51
Postat av: Anna

Hej Linda!

ulrika har ju väntat 1vecka nu, tror hon är lite besviken för hon har ju varit så säker på att den skulle komma på angivet datum men dom är då fortfarande hemma.... vi var dit förra kvällen o då sa hon att det känndes lite anurlunda... som om den hade halkat ner lite... men hon hade aldrig kännt någon sammandragning vilket jag tycker va konstigt..... kram

2008-08-22 @ 12:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0