Äntligen helg... Eller?

ja då har man kommit sig hem från jobbet- äntligen..
nu väntar lite arbete innan vi får ha det bra, o bli bortskämda.....
har mockat o gjort bort stallet... lost haltade på ena fram? hoppas han halkat i hagen eller att han o allan har busat o han fått sig en smäll.... var bara lite varm nere vid hoven, ingen svullnad ell sår??   vi som ska bort ....  nå ja sen har jag pysslat lite på baksidan stallet där vi ska gjuta en platta, ska ju bygga en till mindre ligg hall till hästarna, hade tänkt dom skall få gå ute så mycke som möjligt i vinter o speciellt i vår.... underlättar ju en hel del när man ska ha en bäbis....

betångbilen skulle komma halv 2... det är tungt att skotta betång.... men sen i kväll åker vi  till lycksele o bor på hotell lappland i helgen....  vi ska dit me barncancerföreningen,  ikväll ska vi bara komma, imorn är det ett möte på morgonen, sen är det djurparken som hägrar hela dagen så vi får verkligen hoppas på bra väder... huvudsaken  är väll att vi slipper regnet, men det har ju inte vart såå bra väder i veckan så vi får väll se..... men sen har jag oxå bokat en 50min lång massage tid ..... o jag länktar , min rygg känns!  kosta ,kosta va det vill... eller? ibland måste man få unna sig något extra... tycker inte ni?

ja o så på kvällen i morn blir det förståss midda me underhållning, o på söndag en till god hotell frukost innan hemfärd!
tur det int är så långt till lycksele... går fort hem... sen på sön kväll väntar jobbet igen -suck.....

lägger ut lite bilder från helgen på sön el månda!

Nu tänkte jag lägga ut lite bilder från den tiden william var sjuk o låg på lassaretet som mest...

sandra var bara 4 månader när killen drabbades av leukumi...

william var 2år o 2månader....

åka rullstol var kul, hjälm har jag för att trombozyterna var så låga o jag får inte slå mitt lilla huvud...

morfar har räddat min dag, när jag har dags permis från lassa...

ute på promenad me morfar, matar duvor

snickrar på lekterapin!

wille har fått sig en elbil så han ska kunna ta sig nånstanns här hemma, har ju ont i bena o orkar inte gå!

sandra gumman!

håret börjar trilla, har klippt tuppkam som fick vara ett par dar innan allt trillade...

en lessen kille.....
okej här kommer sista bilden för idag,  lägger ut lite mer nästa vecka nån dag......
ha nu en riktigt skön helg o ta hand om dina närmaste....  kram kram

här är dom väl lika som bär!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Är han friskförklarad nu??



Går det bra om vi byter i hällnäs på sön?



Hoppas ni får det jättebra i lsk!!

2008-08-22 @ 13:20:29
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej lisa, nej efter 5 år friskförklarar dom barnen.... o det var väll 1 1/2 år sen vi slutade behandlingen så om några år... risken finns alltid för åter fall, så han går på regelbundna provtagningar....



ja jag byter gärna i hällnäs!

ha en bra helg... anna

2008-08-22 @ 16:36:57
Postat av: Lizaloop

Ja då var det några långa år kvar då, men det är klart att han får vara frisk nu!!

Då hörs vi närmare på söndag! Det blir bra!

2008-08-23 @ 00:01:37
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Linda

fy vad hemskt för er alla !

2008-12-27 @ 22:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0